jempolfacebook.wordpress.com

Home »

Amalan Cinta Berahi

PENGUMUMAN

WARNING !!!!
Warning Website ini telah rusak,kami tidak dapat lagi menambahkan artikel di blog ini,untuk kenyamanan anda lihat website baru kami ke !!!!

Sini !!!

mohon maaf atas ketidaknyamanannyaannya

Ads By : Forumbagus

RSS Tulisan Terbaik

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.

Amalkan Kalau Hendak Kemana-mana ,
Kalau Ada Hajat Boleh Dituju Pada Orang
Sebut Namanya , Untuk Umum Sebut
Perkataan Umat Muhammad Sahaja….

Amalkan Kalau Hendak Kemana-mana ,
Kalau Ada Hajat Boleh Dituju Pada Orang
Sebut Namanya , Untuk Umum Sebut
Perkataan Umat Muhammad Sahaja

Bismillah Hi Rahmanirahhim
Aku Titek Kanching Pecah, Aku Berjalan
Sundal Mengamit, Aku Berjalan Digerakkan
Allah, Aku Berjalan Digerakkan Muhammad,
Bergerak Pintu Bumi Tujoh Lapis, Lagikan
Tergerak (nama) Umat Muhammad, Kaseh
Sayang Pada Aku Seorang, Berkat Aku
Memakai Hikmat Cinta Berahi, Yang Panjang
Dipendekan, Yang Berat Diringankan, Yang
Tinggi Direndahkan, Yang Jauh Didekatkan,
Berkat Aku Memakai Hikmat Cinta Berahi,
Berahilah (nama) Umat Muhammad Kepada
Aku, Semua Umat Muhammad Tundok
Kaseh Gila Pada Aku Seorang , Gila Siang Gila
Malam, Gila Tujuh Sekali Sehari, Chaya
Bintang Timor Semakin Tinggi Semakin
Chaya, Chaya Naik Ka Mukaku, Chaya
Melimpah Katubohku, Chaya Allah Chaya
Muhammad, Chaya Baginda Rasullah,
Setajab Kata Guru, Makbol Kata Allah, Berkat
Doa La E Lah Hail Lallah Muhammadda
Rasullah


Leave a Reply

